Showing 1 - 10 of 41,842
Die vorliegende Studie befasst sich mit dem Forschungsgegenstand Web-TV im Hinblick auf Qualität und Akzeptanz. Mittels eines triangulatorischen Methodenansatzes wird Web-TV aus den Perspektiven der Anbieter, der Nutzer und anhand exemplarischer Angebote analysiert. Dazu wurde ein...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544888
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003055664
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010402448
This thesis strives to offer new insights in two main areas. First, in the well-researched domain of payment cards chapters 2 and 3 investigate an aspect that has hitherto been scantly examined, namely, the fact that merchant usage fees differ substantially among merchant sectors. Additionally,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009546983
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001697832
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000957608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000830626
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000916495
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001706464
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001641442