Showing 1 - 10 of 366
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013382941
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003946269
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003946475
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060711
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011686891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104595
This thesis discusses customers' engagement behaviors (CEB) in the context of continuous service relationships (telecommunication provider and financial services' provider). CEB manifestations are agreed in literature and in business to be a potential source of value for the firm and valuable...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012104833
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012105262
Durch die Zunahme an zur Verfügung stehenden Kanälen und Arten, um diese in Anspruch zu nehmen, haben Kunden heute eine beispiellose Zahl an Interaktionsmöglichkeiten, wenn sie sich über Produkte und Dienstleistungen informieren, diese kaufen und nutzen. Indem Kunden die Diversität der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012196159