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Theory
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Consumption theory
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Undetermined
12
Free
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Type of publication
All
Article
53
Book / Working Paper
53
Type of publication (narrower categories)
All
Systematic review
Article in journal
70,637
Aufsatz in Zeitschrift
70,637
Aufsatz im Buch
12,970
Book section
12,970
Graue Literatur
9,947
Non-commercial literature
9,947
Working Paper
8,190
Arbeitspapier
7,628
Hochschulschrift
4,939
Thesis
3,526
Collection of articles of several authors
2,419
Sammelwerk
2,419
Aufsatzsammlung
1,611
Case study
1,526
Fallstudie
1,526
Conference paper
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Konferenzbeitrag
785
Ratgeber
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Konferenzschrift
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Lehrbuch
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Bibliografie enthalten
572
Bibliography included
572
Guidebook
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Textbook
485
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
458
Collection of articles written by one author
413
Sammlung
413
Conference proceedings
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Reprint
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Amtsdruckschrift
245
Government document
245
Handbook
218
Handbuch
218
Article
154
Glossar enthalten
114
Glossary included
114
Übersichtsarbeit
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Statistik
94
Forschungsbericht
82
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Language
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English
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German
39
French
2
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1
Swedish
1
Author
All
Bauer, Hans H.
4
Bernheim, Bert Douglas
3
Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
2
Anderson, Soren T.
2
Bentele, Günter
2
Blundell, Richard W.
2
Bruhn, Manfred
2
Buchele, Mark-Steffen
2
Chiappori, Pierre-André
2
Danaher, Brett
2
Donni, Olivier
2
Grunert, Klaus G.
2
Hoepfner, Jörg
2
Holland, Heinrich
2
Krafft, Manfred
2
Liebert, Tobias
2
Lusardi, Annamaria
2
McCluskey, Jill J.
2
Mitchell, Olivia S.
2
Reisch, Lucia A.
2
Sallee, James M.
2
Smith, Michael D.
2
Telang, Rahul
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Acquisti, Alessandro
1
Albrecht, Carmen-Maria
1
Alves, Helena
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Arndt, Johan
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Barnett, William A.
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Baumgarth, Carsten
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Becker, Jan U.
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Bergés-Sennou, Fabian
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Berneburg, Marian
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Biglan, Anthony
1
Bléjer, Mario I.
1
Bonini, Nicolao
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Bontems, Philipe
1
Bradlow, Eric T.
1
Bredahl, Lone
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Institution
All
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
Verlag Franz Vahlen
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
1
Published in...
All
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
6
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Family and consumer sciences research journal
3
Journal of economic literature
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Discussion paper series / IZA
2
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
European journal of marketing : EJM
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Wissenschaftliche Schriftenreihe des Zentrums für Marktorientierte Unternehmensführung (ZMU)
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
American journal of agricultural economics
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Cahier de recherche / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
European journal of operational research : EJOR
1
Europäische Hochschulschriften / 5
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Research
1
Household economic behaviors
1
Innovation policy and the economy
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International journal of management practice : IJMP
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
Journal of agricultural & food industrial organization
1
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Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
Saved in:
2
Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
3
Brand Community : Definition, Theorien und empirische Befunde
Loewenfeld, Fabian von
;
Herrmann, Andreas
;
Rösger, Jürgen
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 97-117)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587904
Saved in:
4
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Saved in:
5
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2009
-
3. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Saved in:
6
Effects of individual differences on the use of consumer information systems - a series of essays
Goyal, Tarun
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011492106
Saved in:
7
Future research directions in tourism marketing
Tsiotsou, Rodoula
;
Ratten, Vanessa
- In:
Marketing intelligence & planning
28
(
2010
)
4
,
pp. 533-544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652204
Saved in:
8
Towards an integrative framework of brand country of origin recognition determinants : a cross-classified hierarchical model
Martín Martín, Oscar
;
Cerviño, Julio
- In:
International marketing review
28
(
2011
)
6
,
pp. 530-558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390040
Saved in:
9
Loyalty determinants : literature review and development of an integrative model of customer loyalty
Faßnacht, Martin
;
Daus, Philip W.
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002485261
Saved in:
10
Konsumentenvertrauen : Konzepte und Anwendungen für ein nachhaltiges Kundenbindungsmanagement
Bauer, Hans H.
(
ed.
)
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003284144
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1
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