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Theory
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Marketing management
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Undetermined
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Type of publication
All
Article
55
Book / Working Paper
54
Type of publication (narrower categories)
All
Systematic review
Article in journal
60,465
Aufsatz in Zeitschrift
60,465
Aufsatz im Buch
9,098
Book section
9,098
Graue Literatur
8,810
Non-commercial literature
8,810
Working Paper
7,121
Arbeitspapier
6,601
Hochschulschrift
4,325
Thesis
3,138
research-article
2,868
Collection of articles of several authors
2,053
Sammelwerk
2,053
Aufsatzsammlung
1,278
Case study
1,130
Fallstudie
1,130
Lehrbuch
1,041
Bibliografie enthalten
905
Bibliography included
905
Textbook
879
Conference paper
626
Konferenzbeitrag
626
Konferenzschrift
582
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Collection of articles written by one author
357
Sammlung
357
Reprint
340
Conference proceedings
322
Ratgeber
320
Guidebook
299
review-article
231
conceptual-paper
221
review
196
Amtsdruckschrift
194
Government document
194
Handbook
163
Handbuch
163
Glossar enthalten
144
Glossary included
144
Article
130
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Language
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English
70
German
35
French
2
Dutch
2
Italian
1
Swedish
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Author
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Bruhn, Manfred
5
Bauer, Hans H.
4
Bernheim, Bert Douglas
3
Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
2
Anderson, Soren T.
2
Bentele, Günter
2
Blundell, Richard W.
2
Buchele, Mark-Steffen
2
Chiappori, Pierre-André
2
Donni, Olivier
2
Esch, Franz-Rudolf
2
Gijsbrechts, Els
2
Grunert, Klaus G.
2
Hoepfner, Jörg
2
Langner, Tobias
2
Liebert, Tobias
2
Lusardi, Annamaria
2
McCluskey, Jill J.
2
Meffert, Heribert
2
Mitchell, Olivia S.
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Reisch, Lucia A.
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Sallee, James M.
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Acquisti, Alessandro
1
Adler, Jost
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Albrecht, Carmen-Maria
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Arndt, Johan
1
Aulōnitēs, Geōrgios I.
1
Barnett, William A.
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Baumgarth, Carsten
1
Benkenstein, Martin
1
Bergés-Sennou, Fabian
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Biglan, Anthony
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Bléjer, Mario I.
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Bonini, Nicolao
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Bontems, Philipe
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Bradlow, Eric T.
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Bredahl, Lone
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Burmann, Christoph
1
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Institution
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Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
1
Macquarie University / Department of Economics
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
Soundview Executive Book Summaries <Concordville, Pa.>
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
1
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
1
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
5
Journal of economic literature
4
Family and consumer sciences research journal
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Discussion paper series / IZA
2
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
2
European journal of operational research : EJOR
2
Gabler Edition Wissenschaft
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Journal of marketing theory and practice
2
Springer Reference Wirtschaft
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
Advances in business marketing : a research annual
1
American journal of agricultural economics
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Cahier de recherche / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
Economisch en sociaal tijdschrift : een driemaandelijke uitgave van de Universitaire Faculteiten Sint-Ignatius te Antwerpen
1
European journal of marketing : EJM
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Research
1
Household economic behaviors
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
Journal of agricultural & food industrial organization
1
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1
Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
2
State-of-the-Art der identitätsbasierten Markenführung
Burmann, Christoph
;
Maloney, Philip
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 73-86)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587887
Saved in:
3
Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
Saved in:
4
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2009
-
3. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Saved in:
5
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Saved in:
6
Shaping the Halal into a brand?
Wilson, Jonathan A. J.
;
Liu, Jonathan
- In:
Journal of Islamic marketing : JIMA
1
(
2010
)
2
,
pp. 107-123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008689102
Saved in:
7
Future research directions in tourism marketing
Tsiotsou, Rodoula
;
Ratten, Vanessa
- In:
Marketing intelligence & planning
28
(
2010
)
4
,
pp. 533-544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652204
Saved in:
8
Towards an integrative framework of brand country of origin recognition determinants : a cross-classified hierarchical model
Martín Martín, Oscar
;
Cerviño, Julio
- In:
International marketing review
28
(
2011
)
6
,
pp. 530-558
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009390040
Saved in:
9
Prices and pricing research in consumer marketing : some recent developments
Gijsbrechts, Els
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000835723
Saved in:
10
Medien im Marketing : Optionen der Unternehmenskommunikation
Gröppel-Klein, Andrea
(
ed.
); …
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003726290
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1
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