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Systematic review
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Aufsatzsammlung
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556
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Sammlung
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Handbuch
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Bernheim, Bert Douglas
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Rangel, Antonio
3
Allcott, Hunt
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Anderson, Soren T.
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Bauer, Hans H.
2
Bentele, Günter
2
Blundell, Richard W.
2
Buchele, Mark-Steffen
2
Chiappori, Pierre-André
2
Donni, Olivier
2
Gerarden, Todd D.
2
Grunert, Klaus G.
2
Hoepfner, Jörg
2
Liebert, Tobias
2
Lusardi, Annamaria
2
McCluskey, Jill J.
2
Mitchell, Olivia S.
2
Newell, Richard G.
2
Reisch, Lucia A.
2
Sallee, James M.
2
Stavins, Robert N.
2
Abdel-Ghany, Mohamed
1
Abt, Karen L.
1
Acquisti, Alessandro
1
Albaity, Mohamed Shikh
1
Arndt, Johan
1
Asher, Mukul G.
1
Barnett, William A.
1
Baumgarth, Carsten
1
Becker, Jan U.
1
Bergés-Sennou, Fabian
1
Biglan, Anthony
1
Bléjer, Mario I.
1
Bonini, Nicolao
1
Bontems, Philipe
1
Bradlow, Eric T.
1
Bredahl, Lone
1
Bruhn, Manfred
1
Burmann, Christoph
1
Buschow, Christopher
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Institution
All
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Landesanstalt für Medien Nordrhein-Westfalen
1
Nomos Verlagsgesellschaft
1
Sackler Institute of Economic Studies <Tēl-Āvîv>
1
Unesco / Office of the Regional Adviser for Social Sciences in Asia and the Pacific
1
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
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Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
6
Journal of economic literature
5
Family and consumer sciences research journal
3
Annual review of economics
2
Annual review of resource economics
2
Discussion paper series / IZA
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
2
Journal of economic surveys
2
(1991). - 306 S. - Enth. 5 Beitr.
1
American journal of agricultural economics
1
Arbeitsberichte / Lehrstuhl für Agrarmarketing, Institut für Agrarökonomie, Christian-Albrechts-Universität Kiel
1
Arbeitspapier / Institut für Haushalts- und Konsumökonomik. Universität Hohenheim, Lehrstuhl für Konsumtheorie und Verbraucherpolitik
1
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
Arbeitspapiere des Lehrstuhls für Innovation, Neue Medien und Marketing
1
Arbeitspapiere zur Marketingtheorie
1
Asian Pacific economic literature
1
Baltic journal of management
1
Behavioral economics and its applications : [based on the Yrjö Jahnsson Foundation 50th Anniversary Conference held on June 22 - 23, 2004, in Espoo, Finland]
1
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Discussion papers / Stanford Institute for Economic Policy Research
1
Diskussionsbeiträge aus dem Institut für Wirtschaft und Verkehr
1
Economia politica : journal of analytical and institutional economics
1
Economics / Discussion papers : the open-access, open-assessment e-journal
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
European journal of marketing : EJM
1
European journal of operational research : EJOR
1
Forestry sciences : FS
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Research
1
Household economic behaviors
1
Innovatives Marketing : Entscheidungsfelder - Management - Instrumente ; Hermann Diller zum 60. Geburtstag
1
International marketing review
1
International review of environmental and resource economics
1
Investigaciones económicas
1
Journal of agricultural & food industrial organization
1
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
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Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
2
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Saved in:
3
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2009
-
3. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Saved in:
4
Der "heimliche Lehrplan" der Geldsozialisation : Bestandsaufnahme und Ansatzpunkte für die Forschung
Reisch, Lucia A.
-
1998
-
2. erg. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013416402
Saved in:
5
Dienstleistungsmarken : eine Einführung in den Sammelband
Stauss, Bernd
;
Bruhn, Manfred
- In:
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
,
(pp. 3-33)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003679991
Saved in:
6
State-of-the-Art der identitätsbasierten Markenführung
Burmann, Christoph
;
Maloney, Philip
- In:
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus …
,
(pp. 73-86)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003587887
Saved in:
7
On the history of habit formation in consumption
Messinis, George
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000168567
Saved in:
8
Consumers
' low-involvement decision-making : propositions for future research
Kortelahti, Harri
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000900572
Saved in:
9
Ett hush°allsekonomiskt perspektiv : rapport fr°an en arbetsgrupp under Nordiska ämbetsmannakommittén för konsumentfr°agor
Hansson, Lars-Ola
(
agent
)
-
1985
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000854121
Saved in:
10
Search with telephones and differentiated products
Frankel, David M.
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000914460
Saved in:
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