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Graue Literatur
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Arbeitspapier
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Sammelwerk
1,724
Aufsatzsammlung
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Konferenzschrift
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research-article
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Amtsdruckschrift
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Government document
407
Article
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Konferenzbeitrag
396
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230
Sammlung
230
Reprint
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79
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Frydman, Carola
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Jenter, Dirk
4
Bauer, Hans H.
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Bentele, Günter
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Bikker, Jacob A.
2
Buchele, Mark-Steffen
2
Gaynor, Martin
2
Haaf, Katharina
2
Helmig, Bernd
2
Ho, Kate
2
Hoepfner, Jörg
2
Liebert, Tobias
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Marwitz, Christian
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Schulz, Norbert
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Town, Robert J.
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Vives, Xavier
2
Abt, Karen L.
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Aghion, Philippe
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Akcigit, Ufuk
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Albrecht, Carmen-Maria
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Armstrong, Mark
1
Baumgarth, Carsten
1
Berger, Allen N.
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Bergés-Sennou, Fabian
1
Bester, Helmut
1
Biedenbach, Thomas
1
Bongard, Joachim
1
Bontems, Philipe
1
Bruhn, Manfred
1
Caloghirou, Yannis
1
Carlson, Brad D.
1
Cerviño, Julio
1
Cumiskey, Kevin J.
1
Czellar, Sandor
1
Das, Tushar K.
1
Demirgüç-Kunt, Asli
1
DiLorenzo, Thomas J.
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Evangelinos, Christos
1
Frankwick, Gary L.
1
Freixas, Xavier
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Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
Bank of Canada
1
Institut Naučnoj Informacii po Obščestvennym Naukam <Moskau>
1
Internationales Centrum für Werbe- und Media-Forschung <Hamburg>
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Umeå universitet
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Gabler Edition Wissenschaft
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Journal of economic literature
4
Working paper / National Bureau of Economic Research, Inc.
4
Annual review of economics
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CESifo working papers
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Handbook of strategic alliances
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Journal of economic surveys
2
Annual review of financial economics
1
Annual review of resource economics
1
Cahier de recherche / Faculté des Sciences Economiques et Sociales, Hautes Etudes Commerciales, Université de Genève
1
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Discussion paper / Centre for Economic Policy Research
1
Discussion papers / Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, Abteilung Wettbewerbsfähigkeit und Industrieller Wandel ; Abteilung Marktprozesse und Steuerung ; Arbeitsgruppe Institutionen, Staaten, Märkte ; Abteilung Wettbewerb und Innovation ; Abteilung Verhalten auf Märkten; Forschungsprofessur The Future of Fiscal Federalism ; Forschungs-Gruppe Wettbewerb und Innovation : Schwerpunkt II Märkte und Politik
1
Diskussionsbeiträge aus dem Institut für Wirtschaft und Verkehr
1
Economic & financial modelling : a journal of the European Economics and Financial Centre
1
Economic inquiry : journal of the Western Economic Association International
1
Economie appliquée : archives de l'Institut de Sciences Mathématiques et Economiques Appliquées ; an international journal of economic analysis
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
Financial markets, institutions & instruments
1
Forestry sciences : FS
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Freiburger betriebswirtschaftliche Diskussionsbeiträge
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Gabler Research
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Gabler-Edition Wissenschaft
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Handbook of financial intermediation and banking
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Handbook of research on strategy process
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International marketing review
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Journal of Islamic marketing : JIMA
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Journal of agricultural & food industrial organization
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Journal of business and psychology
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Journal of business economics : JBE
1
Journal of change management : an international journal
1
Journal of industry, competition and trade
1
Journal of management studies : JMS
1
Journal of marketing theory and practice
1
Journal of monetary economics
1
Journal of money, credit and banking : JMCB
1
Marketing intelligence & planning
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Perspektiven der Kommunikationspolitik
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Co-Branding als Markenstrategie : ein State of the art
Huber, Jan-Alexander
;
Helmig, Bernd
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001798072
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2
Markenpolitik : Markenwirkungen - Markenführung - Markencontrolling
Baumgarth, Carsten
-
2008
-
3., überarb. und erw. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003456546
Saved in:
3
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2009
-
3. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003858812
Saved in:
4
Economics of private labels : a survey of literature
Bergés-Sennou, Fabian
(
contributor
); …
- In:
Journal of agricultural & food industrial organization
2
(
2004
)
1
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001982160
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5
Markenwert und Markenwertermittlung : eine systematische Modelluntersuchung und -bewertung
Bentele, Günter
;
Buchele, Mark-Steffen
;
Hoepfner, Jörg
; …
-
2003
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001852394
Saved in:
6
Preisdispersion und
Wettbewerb
im Luftverkehr : ein theoretischer und empirischer Überblick
Evangelinos, Christos
;
Obermeyer, Andy
;
Püschel, Ronny
-
2011
grundsätzlich unterschiedlichen Zusammenhang zwischen Preisdispersion und
Wettbewerb
prognostizieren. Dieser Beitrag stellt die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230240
Saved in:
7
Internationalisation in the telecommunications services industry : literature review and research agenda
Jakopin, Nejc M.
- In:
Telecommunications policy : the international journal …
32
(
2008
)
8
,
pp. 531-544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003759091
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8
A capability-based framework for open innovation : complementing absorptive capacity
Lichtenthaler, Ulrich
;
Lichtenthaler, Eckhard Rainer Volker
- In:
Journal of management studies : JMS
46
(
2009
)
8
,
pp. 1315-1338
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003909531
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A framework for understanding new product alliance success
Carlson, Brad D.
;
Frankwick, Gary L.
;
Cumiskey, Kevin J.
- In:
Journal of marketing theory and practice
19
(
2011
)
1
,
pp. 7-25
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008900891
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10
Determinants of partner opportunism in strategic alliances : a conceptual framework
Das, Tushar K.
;
Rahman, Noushi
- In:
Journal of business and psychology
25
(
2010
)
1
,
pp. 55-74
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955768
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