Showing 1 - 10 of 1,948
those retained by cow-calf producers post-weaning, but before marketing or retention through the feedlot. Backgrounding … it to their cattle and potentially spreading risk by increasing marketing time or engaging in contracts with feedlots …—relate to why producers find variables such as cattle prices, animal health management, marketing practices, and nutrition …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009464042
Master of Agribusiness
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009464039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010533442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009350027
This work assesses innovation diffusion models and their application in marketing management. Its two principal aims …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467003
Im Marketing konkurrieren eine Reihe von Theorien um Aufmerksamkeit, Unterstützung durch akademische Forschung und … und Soziologie. Alles in allem ist die Marketing-Forschung stark zersplittert. Die vorliegende Arbeit behandelt die … für das Marketing relevanten Eigenschaften der Marktprozesstheorie werden vorgestellt. In der zweiten Hälfte der Arbeit …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467120
Die vorliegende Arbeit untersucht, ob eine Positionierung der von den Winzern hergestellten Erzeugnisse im hochwertigen und damit hochpreisigen Produktsegment einen geeigneten L??sungsansatz darstellt. Neben einer qualitativen Ausstattung der Produkte im Hochpreissegment, die bereits von einigen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009481261