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ENGLISH ABSTRACT:Marketing practitioners and academics are increasingly applying the concepts and techniquesof products or services branding to the branding of destinations. To date, most of thesestudies focussed on using product and services branding concepts for branding destinationson the...
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Industry white papers are increasingly beingused to explain the philosophy and operation of aproduct in marketplace or technology context. Thisexplanation is used by senior managers for strategicplanning in an organization. This research exploresthe effectiveness of white papers and strategies...
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Die Messung des wirtschaftlichen Erfolgs von transaktionsorientierten Websites ist guterforscht und findet breite Anwendung. Dahingegen ist eine Aussage über den Erfolg vonWebsites, die lediglich Informationen anbieten, nur sehr eingeschränkt möglich. Beitransaktionsorientierten Websites wird...
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Mithilfe von Text Mining Methoden wird aus Internet-Meinungsberichten und einschlägigen Handbüchern eine produktspezifische Ontologie teil-automatisiert aufgebaut. In der Ontologie sind Konzepte mit ihren wechselseitigen Beziehungen hinterlegt, auf welche die Meinungen der Kunden bezogen...
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Extracting information from text is the task of obtaining structured, machine-processable facts from information that is mentioned in an unstructured manner. It thus allows systems to automatically aggregate information for further analysis, efficient retrieval, automatic validation, or...
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