Showing 1 - 10 of 3,244
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009585252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003591410
Die '4 P im Marketing' gehören zum unverrückbaren Basiswissen des Fachs. Dieses nunmehr in zweiter Auflage erscheinende Kompaktbuch erläutert die einzelnen Instrumente des Marketing-Mix theoretisch fundiert und zugleich praxisnah ausgelegt: - die Produktpolitik ('Product-P') für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012666093
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012628593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011696324
Leasing als die vertragsmäßig geregelte, gegen Entgelt gewährte mittel- bis langfristige Nutzungsüberlassung beweglicher und unbeweglicher Investitionsgüter sowie langlebiger Konsumgüter wurde, aus Amerika stammend, mit der Gründung der ersten deutschen Leasing-Gesellschaft, der Deutsche...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840763
Attraction models are very popular in marketing research for studying the effects of marketing instruments on market shares. However, so far the marketing literature only considers attraction models with certain functional forms that exclude threshold or saturation effects on attraction values.(...)
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005841643
The key objective of this multi-method, exploratory study was to investigate advertising and marketing practices in online social media (OSM) from the perspective of consumer behaviour and consumer protection. It aimed to identify and assess commercial practices in the context of OSM that could...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036381
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000414790