Showing 1 - 10 of 54,773
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012260732
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002725381
Klappentext: Die Wahl der richtigen Markenstrategie ist einer der zentralen Erfolgsfaktoren bei der Einführung neuer Produkte. Diese werden in der betrieblichen Praxis oftmals nicht unter einer neuen eigenständigen Marke sondern unter einer im Markt bereits etablierten und beim Verbraucher...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001658268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001468855
The use of co-branded products as a form of brand management has gained increasing attention from managers and scientists, as evidenced by the practitioner-oriented articles and empirical studies published since the mid-1990s. However, there is no description that contrasts co-branding with...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014026033
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011565265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012223807
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011970120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011339295