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Undetermined
3
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Article
16
Type of publication (narrower categories)
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Aufsatz im Buch
12
Book section
12
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Aufsatzsammlung
1
Case study
1
Conference paper
1
Fallstudie
1
Hochschulschrift
1
Konferenzbeitrag
1
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Language
All
English
46
German
10
Undetermined
8
Author
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Sievert, Holger
64
Westermann, Arne
11
Nelke, Astrid
5
Thomann, Michael
4
Houben, Anabel
3
Rademacher, Lars
3
Kirf, Bodo
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Luedeke, Thomas
2
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Lessmann, Carolin
1
Linke, Claudia
1
Lüdeke, Thomas
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Preppner, Kathi
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Ruhrmann, Georg
1
Russ-Mohl, Stephan
1
Wagner, Riccardo
1
Zelenka, Ana
1
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Institution
All
Springer Gabler <Firma>
1
Universität Greifswald
1
Published in...
All
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
4
EUPRERA Annual Congress
3
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und Qualifizierung für eine transparente Unternehmenskommunikation
3
Research
2
Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
1
How strategic communication shapes value and innovation in society
1
Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie ; Buch, Zeitung, Zeitschrift, Radio, Fernsehen, Online
1
Online Publication of Verlag Rommerskirchen in cooperation with Hochschule Macromedia (2016)
1
PR-Magazin : Informationen für Führungskräfte in der Kommunikationsbranche
1
Social Entrepreneurship - Social Business : für die Gesellschaft unternehmen
1
Strategische Kommunikation im Spannungsfeld zwischen Intention und Emergenz
1
Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
1
The management game of communication
1
Wertschöpfung durch Kommunikation : wie Unternehmen den Erfolg ihrer Kommunikation steuern und bilanzieren
1
Working Paper for the Annual Meeting of the Commission on Global PR Research, Miami FL, March
1
Zeitschrift Führung + Organisation : ZfO
1
more ...
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Source
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ECONIS (ZBW)
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OLC EcoSci
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1
Sozialunternehmertum kommunizieren : eine scheinbar unlösbare Aufgabe und wie sie dennoch gelingen kann
Sievert, Holger
- In:
Social Entrepreneurship - Social Business : für die …
,
(pp. 351-364)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008860235
Saved in:
2
The view beyond the corner office : thoughts on an interdisciplinary theory of international corporate communications
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 66-81)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780573
Saved in:
3
Reporting (in) Europe : heuristic remarks on old and new research on "European journalism"
Sievert, Holger
- In:
Communication and leadership in the 21st century : the …
,
(pp. 98-124)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003780579
Saved in:
4
Business knowledge as a limited success factor for communication managers : results of a survey in the German-speaking context
Sievert, Holger
;
Rademacher, Lars
;
Weber, Anna
- In:
The management game of communication
,
(pp. 3-21)
.
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011568161
Saved in:
5
Towards a societal discourse with the government? : a comparative content analysis on the development of social media communication by the British, French and German national gover...
Sievert, Holger
;
Lessmann, Carolin
;
Henneboehl, Jonas
- In:
How strategic communication shapes value and innovation …
,
(pp. 69-89)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011867664
Saved in:
6
How (social) media can change "change" in organizations
Sievert, Holger
;
Nelke, Astrid
- In:
Handbook of social media management : value chain and …
,
(pp. 59-72)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009762898
Saved in:
7
Social-Media-Kommunikation nationaler Regierungen in Europa : theoretische Grundlagen und vergleichende Länderanalysen
Sievert, Holger
(
ed.
);
Nelke, Astrid
(
ed.
)
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010370454
Saved in:
8
Communication and leadership in the 21st century : the difficult path from classical public relations to genuine modern communication management
Sievert, Holger
(
ed.
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003448635
Saved in:
9
Vom klassischen PR-Profi zum managementorientierten Kommunikator
Sievert, Holger
;
Thomann, Michael
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 43-63)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574175
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10
Die zwei Seiten des Change : wie General Manager und PR-Verantwortliche gemeinsam Unternehmen durch Kommunikation führen können
Sievert, Holger
;
Westermann, Arne
- In:
Strategisch kommunizieren und führen : Profil und …
,
(pp. 102-110)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003574325
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1
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