Showing 1 - 10 of 117,158
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009577351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009408008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011534009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011771417
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012313575
Wie findet eine Marke zu ihrer Zielgruppe? Welche Botschaften kommen an? Und wie lassen sich unnötige Streuverluste in … Einstellungen eine Zielgruppe verfügt, wie sie „tickt“, lassen sich adäquate und fein abgestimmte Marketingmaßnahmen entwickeln … Produkte und die der Konkurrenz? • Welche inhaltlichen Botschaften passen in die Wertewelt der eigenen Zielgruppe? • Welche …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516848
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003516930
To stay relevant with the ever-changing customers, companies have to create value by perpetually evolving the relationship between their brand and customers. The enduring success from the world’s most well-known automotive brands such as BMW, Mercedes-Benz, and Harley-Davidson can be...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014364551
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013492752
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003313922