Showing 1 - 10 of 27
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008157393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008652813
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009233182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012548103
Optimierte Budgetallokation im Marketing "beyond media" -- Quantitative Berücksichtigung der Langzeitwirkung von Marketingmaßnahmen -- Auf die richtige Balance kommt es an: Image- vs. Performance-Marketing -- Exkurs I: Was passiert beim Abschalten aller Werbung, zum Beispiel in einer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012694987
1. Introduction -- 2. 1 Optimised budget allocation in marketing “beyond media” -- 3. Quantitative consideration of the long-term effect of marketing measures -- 4. It's all about striking the right balance: Image vs. performance marketing -- 5. Campaign tracking and successful marketing...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013418871
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008734515
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008761723
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008761781
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008761835