Showing 1 - 10 of 363,698
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003940620
A growing body of research examines the effect of loss aversion (LA) on consumers' decisions to watch or attend sporting events. Much of this research focuses on live game attendance. In contrast to the predictions of uncertainty of outcome hypothesis (UOH), loss-averse consumers prefer watching...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012944280
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013206881
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013190559
Relevanz der Rezipientenforschung im Medien-Sportbereich -- Grundlagen des Medien-Sport-Komplexes -- Analyse der … Literatur zum Medien-Sport-Komplex -- Modell zur Erkl#x00E4;rung der Wirkung von Einflussfaktoren auf Einstellung und Sehabsicht … gegen#x00FC;ber unterschiedlichen Medien Sport-Formaten -- Empirische #x00DC;berpr#x00FC;fung des Modells -- Implikationen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014566
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003634989
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008729399
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003614104
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003964026
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009510134