Showing 1 - 10 of 46,728
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004909896
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004899140
Um Serviceorientierung und Effizienz gleichermaßen zu verbessern, reorganisierenimmer mehr Unternehmen den telefonischen Kontakt mitihren KundInnen. Gleichzeitig erweitern bzw. verlagern sie ihr Dienstleistungsangebot.Dies geschieht häufig durch die Gründung so genannter„Call Center“...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840646
Der vorliegende Bericht dokumentiert die Ergebnisse eines Kooperationsprojektes von muk - Lehrstuhl Marketing I: Markt …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005840930
Despite the excessive use of the term “paradigm” after the publication ofKuhn’s “The Structure of Scientific Revolutions” (first edition in 1962),many philosophers of science but social scientists, too, have doubted thatscientific revolutions have actually taken place in the social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005858986
Dienstleistung Hochschule notwendig ist,welche Schwierigkeiten damit verbunden sind und welche Wahrnehmungsprobleme beiden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005864222
policies, subcontracting, marketing methods, and the locus of authority; suggests that perhaps the time dimension explains many …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010966027
proposals such as increasing export earnings, reducing protectionism, improving marketing and terms of trade, etc.; discusses …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010966111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010966124