Showing 1 - 10 of 41,130
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003901869
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011340453
This book analyzes the impact of the digital economy on customer satisfaction, shopping experience, resistance to change, script theory, and loyalty. The model introduced assumes that online markets have led to a redefinition of the concepts of loyalty and shopping scripts as a way to reduce...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396317
Die seit Jahren 'gepredigte' Kundenorientierung sieht sich im Zeitalter der Digitalen Revolution neuen Herausforderungen gegenüber: So nimmt die Loyalität der Kunden zunehmend ab, während ihre Mobilität, Emanzipation und Ansprüche kontinuierlich ansteigen. Andererseits bergen innovative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011575391
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980068
In Zeiten hohen Wettbewerbsdrucks sind Unternehmen darauf angewiesen, Kunden nachhaltig an sich zu binden. Die Optimierung von Servicequalität durch Etablierung interner Kunden-Lieferanten-Beziehungen stellt ein erfolgversprechendes Konzept dar, um dieses Ziel zu erreichen. Im Blickpunkt dieses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015082
Prologue. The magic of connected strategy -- The connected strategy framework -- Part I. The rewards of connected strategies: Breaking the trade-off between superior customer experience and lowering costs -- Workshop 1: Using connectivity to provide superior customer experiences at lower costs...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012018571
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004263807