Showing 1 - 10 of 78,759
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003716426
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011697206
"[This book] is a pivotal reference source for the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011728698
Interaktive Medien versprechen einen neuen Zugang zum Markt und den Kunden vor dem Hintergrund einer nachlassenden Wirkung der traditionellen Medien. Doch wie können sie in die Marketingaktivitäten aufgenommen werden und welchen Mehrwert liefern sie für den Dialog mit dem Kunden tatsächlich?...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003685340
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010514490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011373140