Showing 1 - 10 of 52
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001670397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002748309
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001706713
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694883
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001714590
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001921028
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001683314
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001921147
Industrie- und Handelsmanager in Deutschland sehen sich mit einem zunehmend größeren Problem konfrontiert: mit der dramatisch gesunkenen Marken- und Einskaufsstättenloyalität ihrer Kunden. Der Handel versuchte bislang, sich durch den Preis gegenüber dem Kunden zu profilieren; die Industrie...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510497
Collaborative customer relationship management (CCRM) is a new emerging strategic approach in the consumer goods sector. In the past, collaboration between a supplier and a retailer started with category management and soon proved to generate a mutual benefit for both parties and for the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014803985