Showing 1 - 10 of 21,460
Unternehmensmarken leisten einen wertvollen Beitrag zur Schaffung von Wettbewerbsvorteilen. Ihre Bedeutung für Medienunternehmen wächst. Kai Thürbach beantwortet die Frage, welchen Einfluss die Unternehmensmarke auf die Geschäftsbeziehungen von Film- und Fernsehproduktionsunternehmen hat und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009570951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000896368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000083404
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003754432
Only little is known about entertainment acquisition and production, especially the international format trade, even though it has a worldwide market volume of about 2.4 bn €. Format trade is a process along the stages of creating, distributing, producing or reproducing, and broadcasting...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003744916
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003776675