Showing 1 - 10 of 501
Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Dimensionsstruktur sowie derVerwertbarkeit des Fortune-Reputationsrankings in der wissenschaftlichen Forschung undliefert Erkenntnisse über seine Aussagefähigkeit. Nach Erörterung der theoretischenGrundlagen von Unternehmensreputation als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005862542
Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Dimensionsstruktur sowie der Verwertbarkeit des Fortune-Reputationsrankings in der wissenschaftlichen Forschung und liefert Erkenntnisse über seine Aussagefähigkeit. Nach Erörterung der theoretischen Grundlagen von Unternehmensreputation als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003770811
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008772698
Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich mit der Dimensionsstruktur sowie der Verwertbarkeit des Fortune-Reputationsrankings in der wissenschaftlichen Forschung und liefert Erkenntnisse über seine Aussagefähigkeit. Nach Erörterung der theoretischen Grundlagen von Unternehmensreputation als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005677927
After years of stagnancy, PLS path modeling has recently attracted renewed interest from applied researchers in marketing. At the same time, the availability of software alternatives to Lohmöller's LVPLS package has considerably increased (PLS-Graph, PLS-GUI, SPAD-PLS, SmartPLS). To help the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010263665
After years of stagnancy, PLS path modeling has recently attracted renewed interest from applied researchers in marketing. At the same time, the availability of software alternatives to Lohmöllers LVPLS package has considerably increased (PLS-Graph, PLS-GUI, SPAD-PLS, SmartPLS). To help the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005861232
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944717
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009241326
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003210714
After years of stagnancy, PLS path modeling has recently attracted renewed interest from applied researchers in marketing. At the same time, the availability of software alternatives to Lohmöller's LVPLS package has considerably increased (PLS-Graph, PLS-GUI, SPAD-PLS, SmartPLS). To help the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003402339