Showing 1 - 10 of 52,567
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003992967
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003902981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001585966
Um der Problematik der zunehmenden Belastung der Konsumenten durch die Vielzahl an Informationen gerecht zu werden, und um sich in der Fülle der Angebote von anderen Marken und Produkten im Regal abzuheben, ist es für die Unternehmen von großer Bedeutung, eine kognitiv entlastende Produktwahl...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017236
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011911810
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013412607
Chapter 1: Introduction-why do we need to look again at collaboration? -- Chapter 2: The FMCG Market-Where we’ve come from, where we are now, and the problem we face -- Chapter 3: The Theory, and How it Applies to the FMCG Industry -- Chapter 4: Collaboration in Action; Four Case Studies --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013167258
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786779