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‘Executional greenwashing’ refers to the use of nature-evoking elements in advertisements to artificially enhance a brand’s ecological image. Based on classic models of persuasion, a first experiment reveals that evoking nature does mislead consumers, especially if they have low knowledge...
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Labeling a customer as being “brand loyal” is a common marketing practice. Building on the literature on social labeling, marketplace metacognition and skepticism, we investigate the effects of such a practice. We find that skepticism, conceptualized as an expression of marketplace...
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This article is exploratory in its essence and aims to analyse the sustainability of universities in the case of three higher education institutions: one university from the Netherlands and two universities from Romania. The main focus is on the awareness of the sustainable university concept...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014461927
This article is exploratory in its essence and aims to analyse the sustainability of universities in the case of three higher education institutions: one university from the Netherlands and two universities from Romania. The main focus is on the awareness of the sustainable university concept...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012656072
Sustainable development represents the future for Romanian rural areas and a viable solution to solve the environmental problems. This concept can be put into practice through the interaction between economic, sociocultural, environmental and political-institutional dimension. In this...
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Multimediale Informations- und Führungssysteme in Kultur und Freizeit spielen eine zunehmend wichtige Rolle für Besucher von Sehenswürdigkeiten und Ausstellungen. Derartige Systeme können als Weiterentwicklung von herkömmlichen Audioguides ihre Nutzer bei der Orientierung im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010309472
Multimediale Besucherleit- und Informationssysteme, sogenannte eGuides, spielen eine zunehmend wichtige Rolle für Besucherinnen und Besucher von Sehenswürdigkeiten und Ausstellungen. Das EU- Projekt BalticMuseums 2.0 Plus befasst sich mit der Einführung von eGuide-Systemen in Meeresmuseen...
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Multimediale Informations- und Führungssysteme inKultur und Freizeit spielen eine zunehmend wichtige Rolle für Besuchervon Sehenswürdigkeiten und Ausstellungen. Derartige Systeme können alsWeiterentwicklung von herkömmlichen Audioguides ihre Nutzer bei derOrientierung im Ausstellungsraum...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009419006
Multimediale Besucherleit- und Informationssysteme, sogenannte eGuides, spielen eine zunehmend wichtige Rolle für Besucherinnen und Besucher von Sehenswürdigkeiten und Ausstellungen. Das EU- Projekt "BalticMuseums 2.0 Plus" befasst sich mit der Einführung von eGuide-Systemen in Meeresmuseen...
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