Showing 1 - 10 of 321
Purpose – Under certain conditions, a mass of people can be smarter than the best expert – even if the expert is part of the group. In this paper we show how leaders can improve decision making by tapping into the collective intelligence of their organization. Design/methodology/approach –...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015017576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003786576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003790136
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003314081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003797027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003484401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003976593
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003500148
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009547296
Disruption ist "kreative Zerstörung". Altes wird zerstört, Neues - Besseres oder Anderes - entsteht. Die digitale Transformation verändert Märkte und Unternehmen radikal und umfassend. Viele dieser Veränderungen sind disruptiv und zerstören Bestehendes und Funktionierendes. Aber es...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536149