Showing 1 - 10 of 416
STRATEGIEN ZUM AUFBAU EINER IDENTITÄTSBASIERTEN IMMOBILIENMARKE. Der Kauf einer Immobilie ist für die meisten Menschen die komplexeste Kaufentscheidung des Lebens und vielfach Ausdruck eines individuellen Lebensstils. Umso mehr verwundert es, wie wenig bisher in den Aufbau von Immobilien als...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013166071
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012796789
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011917575
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011917576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544861
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011544886
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014446707
If conventional instruments of strategic trade policy are unavailable, the system of foreign profit taxation and transfer price guidelines may serve as surrogate policy instruments. In this paper, I consider a model where firms from two countries compete with each other on a third market. I...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003970345