Showing 1 - 10 of 549,180
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011673249
This paper studies how retailers can effectively deliver online and offline information to omnichannel consumers who strategically choose whether to gather information online/offline and whether to buy products online/offline. Information resolves two types of uncertainty: product value...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014126806
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010391423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011932690
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015085268
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001741243
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012225865
Teil I: Die Digitalisierung von Gesellschaft, Wirtschaft und Handel -- Teil II: Technologien für die Digitalisierung des Handels -- Teil III: Transformation des Handels zu digitalisierten Unternehmen. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018758
Der stationäre Handel im digitalen Zeitalter -- Herausforderungen des stationären Handels -- Neuerfindung des stationären Handels -- Digitale Innenstadt und Shoppingcenter der Zukunft -- Risk-Benefit im Handel der Zukunft.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019575