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Einleitung -- Analytischer Rahmen des SIVSCE-Projekts -- Kapitel 1: Belgien (Flandern) -- Kapitel 2: Dänemark -- Kapitel 3: England -- Kapitel 4: Deutschland -- Kapitel 5: Ungarn -- Kapitel 6: Die Niederlande -- Kapitel 7: Norwegen -- Kapitel 8: Polen -- Kapitel 9: Spanien -- Kapitel 10:...
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This book takes a closer look at the societal functions of sports clubs by using the broad range of empirical data of a comparative study. There is a limited amount of up-to-date knowledge on the functions of sports clubs and their potential to promote public health, social cohesion and...
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Purpose: First, the income elasticities are calculated for different levels of income, for both the decision to spend money on sports and the amount of money that is spent. Second, the study researches whether different operationalisations of income (i.e. family versus personal) result in...
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Zur Kommunikation von Marketingbotschaften werden Sportveranstaltungen vermehrt als Markenerlebniswelten inszeniert. Neben Veranstaltern und Sportorganisationen leisten weitere Akteure wie z.B. Zuschauer und Fans einen essenziellen Beitrag zum Erlebnis. Die Fallstudien-Analyse der Vereinsmarke...
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