Showing 1 - 10 of 524,651
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011866871
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013438259
Markenführung von Automobilherstellern -- State of the Art der Werbewirkungsforschung von Product Placement -- Untersuchungsmodell zum Einfluss von Game Placements auf das Markenimage -- Implikationen für die Gestaltung von Game Placements
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402508
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012055914
Verl.Beschr.: YouTube ist mittlerweile die zweitgröt︢e Suchmaschine der Welt. Die YouTube-Community verbringt mehr als sechs Milliarden Stunden pro Monat auf der Videoplattform. Besonders junge User suchen nicht nur nach lustigen Videos für die Mittagspause, sondern informieren sich über...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010260172
Editor's preface / Gabriele Siegert, M. Bjørn von Rimscha, and Stephanie Grubenmann -- Information and disinformation about advertising / Kati Förster and Ulli Weish -- Information and disinformation through advertising / Roland Mangold -- Information about users / Andrew McStay -- Inclusion...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011435593
"In recent years, branded content and entertainment has become standard practice for brands, advertising agencies, and production companies. This volume analyses branded content through a theoretical and empirical study to examine the factors that have led to exponential growth and the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014466444
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003555247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010354911
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012149471