Showing 1 - 10 of 284
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013465365
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003900992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008267994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008928280
L’histoire de l’Association des Producteurs Artisans (ACP), une organisation de commerce équitable au Népal, illustre un aspect important – mais souvent ignoré – de la recherche sur les organismes de dévelopement : que chaque organisation évolue de manière unique, et ne se prête...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004982087
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012126248
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014250584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001235657
Popular representations of development need to be taken seriously (though not uncritically) as sources of authoritative knowledge, not least because they are how most people in the global north (and elsewhere) encounter development issues. To this end, this paper presents three clusters of films...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011395774
Ein spannender Einblick in die Psyche des modernen Verbrauchers für Marketingexperten und Werbungtreibende. Die Autoren haben das Verhalten von Testpersonen auf Einkaufserlebnisse und TV-Werbespots erforscht und beschreiben, wie sich das Konsumverhalten verändert hat. Sie unterscheiden...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001589886