Showing 1 - 10 of 203
Purpose: We discuss traditional assumptions about value creation and confront these with current views on sustainable value creation (SVC). Against this backdrop, the articles contained in the special issue "Sustainable Value Creation Through Business Models" are introduced, and their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012490034
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012217036
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010386138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492081
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011623687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011735750
Vom Landgasthof in den Alpen bis zum Weltkonzern Nike – immer mehr Unternehmen sind oder wollen CO2-neutral sein. Was aber verbirgt sich hinter diesem Begriff? Welche CO2-Emissionsquellen werden dabei berücksichtigt und welche Klimaschutzprojekte können zur „Neutralisation“ der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003596899
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009714531
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010258409
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011557001