Showing 1 - 10 of 14,974
Grundlagen der Marketing und Sales Automation -- Valide Daten als Voraussetzung einer erfolgreichen Customer Journey -- Entwicklung einer Buyer Persona -- Rechtskonforme E-Mail-Marketing-Automation -- Der Weg zur Automation von Marketing- und Vertriebsprozessen -- Marketing Automation führt zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596885
Dieses Buch erklärt die Werkzeuge und Prozesse der Marketing Automation und zeigt, wie die Implementierung und der erfolgreiche Einsatz in der Praxis gelingen. Experten aus der Praxis berichten von ihren Erfahrungen, geben Tipps und Hilfestellungen und zeigen Anwendungsfälle zur Automation...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955407
This book helps in building an optimally designed and customer-oriented sales organization. It places a special emphasis on purchasing decisions and leads to producing a decisive competitive advantage. The focus is on the sales enablement process as a holistic framework concept. It forms the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014250257
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011668055
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012035345
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799949
The customer 4.0, who is especially influenced by the increasingly digital retail environment and mobile devices, is more and more empowered within the economy. Accordingly, high involvement customers are demanding companies to implement new strategies and to offer an integrated customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013258754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012105452
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011961777