Showing 1 - 10 of 707,169
Chapter 1: Anticipating Game Changer for "Enterprise 2020" in a Digitally-Intensive World -- Chapter 2: Digital Business Models: Review & Synthesis -- Chapter 3: VISOR: A Unified Framework for Business Modelling in the Evolving Digital Space -- Chapter 4: A View Through the VISOR Lens -- Chapter...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016146
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709670
Tief greifende Veränderungen in Unternehmen, auf den Märkten, in der Arbeitswelt und der Gesellschaft sowie die Gestaltungspotenziale der neuen Informations- und Kommunikationstechnik fordern eine Neuorientierung des Managements. Vor diesem Hintergrund entwickeln die drei Autoren eine neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014005834
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001707348
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001619179
Tobias Kollmann beschreibt in seinem Lehrbuch „E-Business“ umfassend die theoretischen Grundlagen und praxisbezogenen Implikationen für das Einkaufs-, Verkaufs-, Handels-, Kontakt- und Kooperationsmanagement auf Basis elektronischer Netzwerke. Dabei werden die Grundbausteine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402298
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009684
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011380627
This book offers a comprehensive treatment of the economic and technical foundations for new organizational forms, relations and processes. It provides a wide range of underlying concepts and frameworks that help the reader understand the major forces driving organizational and marketplace...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520913