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Persistent link: https://www.econbiz.de/10012222191
Die Autoren untersuchen in diesem essential, welche Rolle Virtual Reality zukünftig im Tourismus spielen wird. Zu diesem Zweck vergleichen sie die beiden verwandten Technologien Virtual Reality und Augmented Reality miteinander und beschreiben aktuelle Anwendungsbereiche im Tourismus....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401669
Die Autoren untersuchen in diesem essential , welche Rolle Virtual Reality zukünftig im Tourismus spielen wird. Zu diesem Zweck vergleichen sie die beiden verwandten Technologien Virtual Reality und Augmented Reality miteinander und beschreiben aktuelle Anwendungsbereiche im Tourismus....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013882
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Purpose: The operational capability of mass customization (MC) allows consumers to obtain products tailored to their idiosyncratic needs. This study aims to provide insights into the potential of this capability for countering a product's liability of foreignness – the negative effect of the...
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Purpose: The purpose of this paper is threefold: to measure and compare the degree of social media use (SMU) by football clubs, to assess football fans’ engagement with content posted by football clubs (FCs) and to evaluate differences in user engagement with commercial social media...
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