Showing 1 - 10 of 92,580
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505951
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003949224
Discovering the preferences and the behaviour of consumers is a key challenge in marketing. Information about such topics can be gathered through surveys in which the respondents must assign a score to a number of items. In this article we suggest a strategy to analyze such data and achieve this...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009349222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003835612
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003534442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003875396
Anja Buerke untersucht, wie der Kauf nachhaltiger Produkte im Lebensmitteleinzelhandel gefördert werden kann, da trotz …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020725
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003709814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009727302
Eine erfolgreiche Orientierung des Konsumenten am Point of Sale (POS) ist die Voraussetzung für Kaufrealisierungen während eines Ladenbesuches. Für eine effektive Verkaufsraumgestaltung ist die Kenntnis von Orientierungsprozessen und Orientierungsaktivitäten des Konsumenten wichtig, um auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016511