Showing 1 - 10 of 1,753
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010227342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010408319
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015064005
Purpose – The purpose of this paper is to investigate the relationship between consumers' alliance encounter satisfaction (AES) and their behavioral intentions toward standalone platforms of host and guest partners, and the moderating effects of consumer AES attributions on AES-to-behavioral...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014850141
regarding aspects of usability and cognitive perceptions. On basis of its intrinsic raison d'être moving images can be …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010266121
Diese Arbeit untersucht den Einfluss von Kultur und Sprache auf die Nutzung des Internets. Drei Hauptgebiete wurden bearbeitet: (1) Der Einfluss von Kultur und Sprache auf Nutzerpräferenzen bezüglich der Darstellung von Informationen und Nutzung von Suchoptionen; (2) Der Einfluss von Kultur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009467039
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009767234
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010248478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011440065
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010467255