Öko-Labeling
Year of publication: |
2009
|
---|---|
Authors: | Kupp, Martin |
Published in: |
Betriebliches Umweltmanagement : nachhaltiges Wirtschaften in Unternehmen ; 30 Tabellen. - Stuttgart (Hohenheim) : Ulmer, ISBN 978-3-8001-5995-6. - 2009, p. 233-240
|
Subject: | Marketingmanagement | Marketing management | Öko-Marketing | Green marketing | Umweltzeichen | Eco-label |
-
Zu viel des Guten? : zum Einfluss der Anzahl von Ökolabels auf die Konsumentenverwirrtheit
Langer, Alexandra, (2008)
-
Kupp, Martin, (2008)
-
The role of viral marketing strategies in predicting purchasing intention of eco-labelled products
Hosseinikhah Choshaly, Sahar, (2022)
- More ...
-
Kupp, Martin, (2019)
-
Dedicated business model innovation units : do they work? A case study from Germany
Rennings, Gina, (2021)
-
Measuring sales force performance
Kupp, Martin, (2007)
- More ...