A modern model of consumption for a sustainable society
Year of publication: |
1997
|
---|---|
Authors: | Hansen, Ursula |
Other Persons: | Schrader, Ulf (contributor) |
Published in: |
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences. - Dordrecht : Springer, ISSN 0168-7034, ZDB-ID 230313-9. - Vol. 20.1997, 4, p. 443-468
|
Subject: | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Umweltverträglichkeit | Environmental sustainability | Theorie | Theory |
-
Zielgruppe LOHAS : wie der grüne Lifestyle die Märkte erobert
Wenzel, Eike, (2007)
-
Automobilmarketing im Spannungsfeld von gesellschaftlichen Umweltzielen und Kundennutzen
Hoffmann, Jens, (2002)
-
Nachhaltiger Konsum : Forschung und Praxis im Dialog
Schrader, Ulf, (2001)
- More ...
-
Consumer power : a comparison of the old economy and the internet economy
Rezabakhsh, Behrang, (2006)
-
Halbes, Silja, (2006)
-
Hansen, Ursula, (2007)
- More ...