Advanced store logistics
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Ritter, Sabine |
Published in: |
Effizienz - Verantwortung - Erfolg : 24. Deutscher Logistik-Kongress Berlin [und] Eurolog ; [17. - 19.10.2007] ; Kongressband. - Hamburg : Deutscher Verkehrs-Verl., ISBN 978-3-87154-360-9. - 2007, p. 365-393
|
Subject: | Industrie | Manufacturing industries | Lieferkette | Supply chain | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Trend |
-
Aligning marketing and operations for more effective and efficient "total oerations"
Walters, David, (2013)
-
The role and attributes of manufacturing companies in virtual supply chains
Swierczek, Artur, (2016)
-
3D printing : enabling customer-centricity in the supply chain
Martinelli, Elisa Martina, (2019)
- More ...
-
Business-TV in Deutschland : Marktpotentiale und Perspektiven
Jungbeck, Karlheinz, (1998)
-
Facetten der Sarah Baartman : Repräsentationen und Rekonstruktionen der "Hottentottenvenus"
Ritter, Sabine, (2010)
- More ...