Aftersales-Marketing optimieren : HU-Kampagnenpotential ausschöpfen
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Junge, Philip |
Published in: |
Aftersales in der Automobilwirtschaft : Konzepte für Ihren Erfolg. - München : Autohaus Buch & Formular [u.a.], ISBN 3-89059-188-4. - 2012, p. 193-202
|
Subject: | Kfz-Gewerbe | Automotive services industry | Kundenservice | Customer service |
-
Rennert, Christian, (1993)
-
Vom Kfz-Handwerk zum Qualitätsservice : der US-amerikanische Kfz-Sektor nach der Trendwende
Spöttl, Georg, (1997)
-
Tootelian, Dennis H., (2009)
- More ...
-
Emerging Markets - Customer Acquisition Strategies for the Mobile Communication Market
Junge, Philip, (2006)
-
Strategic Opportunity Management
Junge, Philip, (2009)
-
StrategicOpportunity Management
Junge, Philip, (2009)
- More ...