Aktuelle Entwicklungen im Customer Equity Management
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Fischer, Marc ; Albers, Sönke |
Published in: |
Vielfalt und Einheit in der Marketingwissenschaft : ein Spannungsverhältnis ; Hans H. Bauer zum 60. Geburtstag. - Wiesbaden : Gabler, ISBN 978-3-8349-0644-1. - 2007, p. 167-186
|
Subject: | Kundenwert | Customer value | Lebenszyklus | Life cycle | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Marketingtheorie | Marketing theory |
-
The dimensionality of the market orientation construct
Crick, James M., (2021)
-
A theory of marketing's contribution to customers' perceived value
Misra, Shekhar, (2022)
-
Marketing and customer behaviour
Jenkins, John R. G., (1972)
- More ...
-
Pionier, früher Folger oder später Folger : welche Strategie verspricht den größten Erfolg?
Fischer, Marc, (2007)
-
Patient- of physician-oriented marketing : what drives primary demand for prescription drugs?
Fischer, Marc, (2007)
-
Patient- or physician-oriented marketing : what drives primary demand for prescription drugs?
Fischer, Marc, (2010)
- More ...