Aktuelle Tendenzen im Verbraucherverhalten : zur Bedeutung der Lust auf Genus-Welle
Year of publication: |
1986 ; 2., erw. Fass
|
---|---|
Authors: | Wiedmann, Klaus-Peter |
Publisher: |
Mannheim : Inst. fuer Marketing |
Subject: | Deutschland <Bundesrepublik> | Verbraucherverhalten | Marketing |
Extent: | 54 S. |
---|---|
Series: | Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim. - Mannheim. - Vol. 51 |
Type of publication: | Book / Working Paper |
ISBN: | 3-89333-049-6 |
Source: |
-
Wertewandel und Konsum : Fakten, Perspektiven und Szenarien für Markt und Marketing
Szallies, Rüdiger, (1991)
-
Wertewandel und Konsum : Fakten, Perspektiven und Szenarien für Markt und Marketing
Szallies, Rüdiger, (1991)
-
Wertewandel und Konsum : Fakten, Perspektiven und Szenarien für Markt und Marketing
Szallies, Rüdiger, (1990)
- More ...
-
Official sports sponsorship fortress vs ambush marketing attack
Schmidt, Steffen, (2018)
-
Shaping consumer perception : effects of vertical and horizontal packaging alignment
Bettels, Jannick, (2020)
-
Attractiveness, trustworthiness and expertise – social influencers’ winning formula?
Wiedmann, Klaus-Peter, (2020)
- More ...