Akustische Markenführung : von der Markenidentität zum akustischen Markenauftritt
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Ballhausen, Marcus ; Tallau, Christian |
Published in: |
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung. - Hamburg : New-Business-Verl., ISSN 1436-798X, ZDB-ID 1473197-6. - Vol. 54.2008, 4, p. 48-55
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Markenimage | Brand image | Werbemusik | Advertising music |
-
I've heard that brand before : the role of music recognition on consumer choice
Anglada-Tort, Manuel, (2022)
-
Sounds good : phonetic sound patterns in top brand names
Pogacar, Ruth, (2015)
-
Sonic branding : a consumer-oriented literature review
Gustafsson, Clara, (2015)
- More ...
-
Akustische Markenführung : von der Markenidentität zum akustischen Markenauftritt
Ballhausen, Marcus, (2008)
-
Stock Returns Following Large Price Changes and News Releases – Evidence from Germany
Baule, Rainer, (2016)
-
Volatilitätsprognosen auf Basis der DAX-Volatilitätsindizes
Tallau, Christian, (2011)
- More ...