Approaching the very core of the client: CRM and identity in private banking
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Kaufmann, Hans-Rüdiger |
Published in: |
Aktuelle Entwicklungen im Finanzdienstleistungsbereich : 3. Liechtensteinisches Finanzdienstleistungs-Symposium an der Fachhochschule Liechtenstein ; mit 50 Tabellen. - Heidelberg : Physica-Verl, ISBN 3-7908-0192-5. - 2004, p. 119-136
|
Subject: | Bankmarketing | Bank marketing | Beziehungsmarketing | Relationship marketing | Privatkundengeschäft | Personal banking |
-
Camilleri, Silvio John, (2017)
-
Benna, Ralf, (1998)
-
Retention-Marketing im Retail Banking
Betsch, Oskar, (1997)
- More ...
-
Jurkowitsch, Silke, (2006)
-
Kaufmann, Hans-Rüdiger, (2007)
-
Kaufmann, Hans-Rüdiger, (2007)
- More ...