Auf dem Weg zur digitalen Nahversorgung? : Determinanten des Einkaufsverhaltens im Multi-Channel-Kontext am Fallbeispiel des Lebensmitteleinzelhandels
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Wieland, Thomas |
Published in: |
Raumforschung und Raumordnung. - Munich, Germany : oekom verlag, ISSN 1869-4179, ZDB-ID 2523252-6. - Vol. 79.2021, 2, p. 116-135
|
Subject: | Nahversorgung | Onlinehandel | Click and collect | Modell der Einkaufsstättenwahl |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Aufsatz in Zeitschrift ; Article in journal |
Language: | German |
Notes: | Literaturverzeichnis: Seite 133-135 Zusammenfassung in englischer Sprache |
Other identifiers: | 10.14512/rur.53 [DOI] hdl:10419/240594 [Handle] |
Source: | ECONIS - Online Catalogue of the ZBW |
-
Navigating the last mile : the demand effects of click-and-collect order fulfillment
Gielens, Katrijn, (2021)
-
Consumer behavior in omnichannel retailing
Özbük, Meltem Yetkin, (2021)
-
The impact of convenience in a click and collect retail setting : a consumer-based approach
Vyt, Dany, (2022)
- More ...
-
Handlungsempfehlungen für die planerische Steuerung der Krankenhausversorgung in Nordwestdeutschland
Baumgart, Sabine, (2023)
-
REAT: A regional economic analysis toolbox for R
Wieland, Thomas, (2019)
-
Flatten the curve!: Modeling SARS-CoV-2/COVID-19 growth in Germany at the county level
Wieland, Thomas, (2020)
- More ...