Aufbau und Führung von Nachhaltigkeitsmarken in Social Media
Year of publication: |
2014
|
---|---|
Authors: | Haller-Mangold, Teresa ; Schaltegger, Stefan |
Published in: |
CSR und Social Media : unternehmerische Verantwortung in sozialen Medien wirkungsvoll vermitteln. - Berlin : Springer Gabler, ISBN 3-642-55023-1. - 2014, p. 25-39
|
Subject: | Markenführung | Brand management | Nachhaltigkeit | Sustainability | Social Web | Social web | Stakeholder |
-
Sustainability program brands : platforms for collaboration and co-creation
Scandelius, Christina, (2016)
-
Social Media im Nachhaltigkeitsmarkenmanagement : ein anwendungsorientierrtes Modell
Mangold, Teresa, (2012)
-
Engagement and estrangement : a "tale of two cities" for Bristol’s green branding
Reynolds, Laura, (2023)
- More ...
-
Sustainability accounting and reporting: fad or trend?
Burritt, Roger L., (2010)
-
G. Hansen, Erik, (2013)
-
Hörisch, Jacob, (2017)
- More ...