Beschwerdemanagement : personalpolitische Konsequenzen für Dienstleistungsunternehmen /Wolfgang Seidel; Bernd Stauss
Year of publication: |
2002
|
---|---|
Authors: | Seidel, Wolfgang ; Stauss, Bernd |
Published in: |
Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich : Assessment - Sicherung - Entwicklung. - Düsseldorf : symposion, ISBN 3-933814-74-X. - 2002, p. 131-142
|
Subject: | Beschwerdemanagement | Complaint management | Dienstleistungssektor | Service industry | Personalmanagement | Human Resource Management |
-
A customer scorned : effects of employee reprimands in frontline service encounters
Pugh, Harrison B., (2018)
-
Walsh, Gianfranco, (2015)
-
A measure of consumer complaining behaviour in service industry : scale validation
Kaur, Prabhjot, (2015)
- More ...
-
Preiskündiger und Qualitätskündiger : zur Segmentierung verlorener Kunden
Stauss, Bernd, (2009)
-
Kundenverlust-Controlling im Customer Relationship Management
Stauss, Bernd, (2009)
-
Customer Care : Wertschöpfung durch Inbound Marketing
Stauss, Bernd, (2009)
- More ...