Branchen im Fokus: Werbebranche
Year of publication: |
2021
|
---|---|
Authors: | Seitz, Raffaela ; Wohlrabe, Klaus |
Published in: |
ifo Schnelldienst. - München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München, ISSN 0018-974X. - Vol. 74.2021, 08, p. 51-52
|
Publisher: |
München : ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München |
Subject: | Werbewirtschaft | Branchenkonjunktur |
Type of publication: | Article |
---|---|
Type of publication (narrower categories): | Article |
Language: | German |
Other identifiers: | 1769925546 [GVK] hdl:10419/250806 [Handle] RePec:ces:ifosdt:v:74:y:2021:i:08:p:51-52 [RePEc] |
Classification: | M37 - Advertising ; L84 - Personal and Professional Services |
Source: |
-
Zykluskonforme Krise oder Strukturbruch? : Zeitreiheneigenschaften des deutschen Werbemarktes
Lang, Günter, (2004)
-
On Inter-Industry Variation in the Vertical Integration of Advertising Services
Horsky, Sharon, (2006)
-
Client Perceptions of Mas Quality as Measured by a Marketing-Based Service Quality Model
Turner, Leslie D., (2002)
- More ...
-
Branchen im Fokus: Reisebranche
Seitz, Raffaela, (2021)
-
Freuding, Julia, (2021)
-
Die ifo Ertragslageurteile und die Umsatzrendite im Verarbeitenden Gewerbe
Seitz, Raffaela, (2021)
- More ...