Brands Lands : Inszenierung begehbarer Erlebniswelten für den Kunden
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Kirchgeorg, Manfred ; Springer, Christiane ; Ermer, Beatrice |
Published in: |
Customer Experience : Forum Dienstleistungsmanagement. - Wiesbaden : Springer Gabler, ISBN 3-8349-4000-3. - 2012, p. 295-316
|
Subject: | Event-Marketing | Event marketing | Markenführung | Brand management | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour |
-
Consumers as "integrators" of marketing communications : when "like" is as good as "buy"
O’Reilly, Kelley, (2013)
-
Conceptualization of brand experience in an event marketing context
Tafesse, Wondwesen, (2016)
-
Defining event marketing as engagement-driven marketing communication
Setiawan, Romi, (2022)
- More ...
-
Wahrnehmungswirkung von Messeständen als temporären Markenerlebniswelten
Kirchgeorg, Manfred, (2012)
-
Wohlfühlatmosphäre : Attraktivitätsfaktor für Publikumsmessen
Ermer, Beatrice, (2014)
-
Ermer, Beatrice, (2014)
- More ...