Chancen und Risiken für Baden-Württembergs Molkereien
Year of publication: |
2010
|
---|---|
Authors: | Klaus, Johannes ; Doluschitz, Reiner |
Published in: |
Hohenheimer Genossenschaftsforschung. - Stuttgart-Hohenheim : [Univ. Hohenheim, Forschungsstelle für Genossenschaftswesen], ISSN 1868-9116, ZDB-ID 2051850-X. - 2010, p. 69-88
|
Subject: | Milchverarbeitung | Dairy industry | Wettbewerbsstrategie | Competitive strategy | Nischenstrategie | Niche marketing strategy | Marketingmanagement | Marketing management | Baden-Württemberg |
-
Market niches as dynamic, co-created resource domains
Odlin, Denis, (2021)
-
Cooperation for competition : linking Ethiopian farmers to markets
Francesconi, Gian Nicola, (2009)
-
Adner, Ron, (2010)
- More ...
-
Klaus, Johannes, (2013)
-
Mitglieder-Bonussysteme als Instrument zur Erfüllung des Förderauftrags in Kreditgenossenschaften
Diel, Annika, (2012)
-
Mitglieder-Bonussysteme als Instrument zur Erfüllung des Förderauftrags in Kreditgenossenschaften
Diel, Annika, (2012)
- More ...