Chick magnates, Ayatollean televangelist & a pig farmer's beef : inside the sometimes hilarious world of advertising
Year of publication: |
2007 ; 1. ed.
|
---|---|
Authors: | Arnold, George |
Publisher: |
Waco, Tex. : Eakin Pr. |
Subject: | Werbung | Marketing |
Description of contents: | Table of Contents [digitool.hbz-nrw.de] |
-
Marketing im Zeitalter der "Compunications" : neue Chancen durch Computer u. Telekommunikation
Buzzell, Robert Dow, (1988)
-
Die Absatzeffekte von Verkaufsförderung im Lebensmitteleinzelhandel
Schäfer, Ralf, (1997)
-
Die fraktale Marke : eine neue Intelligenz der Werbung ; [das TAO-Projekt]
Gerken, Gerd, (1994)
- More ...
-
Lichtheim, George, (1972)
-
Marxism : an historical and critical study
Lichtheim, George, (1964)
-
Bell, Daniel, (1965)
- More ...