Components and parameters of corporate reputation : an empirical study
Year of publication: |
2004
|
---|---|
Authors: | Schwaiger, Manfred |
Published in: |
Schmalenbach business review : sbr. - Cham : Springer, ISSN 1439-2917, ZDB-ID 2000981-1. - Vol. 56.2004, 1, p. 46-71
|
Subject: | Firmenimage | Corporate reputation | Immaterielle Güter | Intangible goods |
-
Managing corporate Reputation : a perspective on the Spanish market
Casado, Ana Maria, (2014)
-
Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector
Szwajca, Danuta, (2018)
-
Ramos, Célia M. Q., (2019)
- More ...
-
Kommunikationsmanagement in großen und mittelständischen Unternehmen
Schwaiger, Manfred, (1995)
-
Innovative Auswertungskonzepte für ungestützte Recalltests
Schwaiger, Manfred, (1996)
-
Ein dynamischer Ansatz zur Kontrolle der Imagewirkung von Werbemaßnahmen
Schwaiger, Manfred, (1996)
- More ...